Rengin başa gelip yazanlara saygımız var ama kendi yapamadığını yaptırmaya çalışanlara ayrı kılım. Yapacan edecen bak yapmazsan şöyle olur bak sen terbiyesize (post sahibinin eşine ithafen) bi de canım yazanlara kılım, hadi tanısa muhabbeti olsa bilgisi olsa….. neyse. Normal hayatımda da hiç ilişkim olmayan insanların kalkıp canım demesi sinir bozucu geliyor markete yeni başlamış kasiyer mesela; canım neydi telefon numarası bi daha söylesene! Benim şalterlerin kalktığı an 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️