Deletedmom318 aslında linç tayfa diye bişey yok, sadece bazıları kendi bildikleri dışında başka bir doğruyu hele bilimsel bir doğru ise, ayına göre gıdalar ve rezene konuları örneğin; kesinlikle kendi bildikleri doğru başkasının söylediği yada paylaştığı doğru değil, ben verdim bebeğime bişey olmadı sen de ver kafasındakiler asla yeni bir bilgiye beyin kapakçıklarını kapamış kişiler. O zaman post açmayacak bu kadar basit. Hele ilk defa yorumlaştığı ilk defa muhatap olduğu kişiye “sen” diye hitap edenler (çok biliyorsan şuradan bak, önce sen kendine bak tarzında) istediği cevabı alamayanlar linç ediyorlar o yüzden tayfa diyoruz bu tiplere. Ama bebeğine üçüncü aydan beri un tuz şeker inek sütü verenleri uyarır anlamazsa da taşlayabiliriz çünkü uykuya muhtaç o kadar annemiz var ki mantıklı düşünemeyebilirler o anda ve uygularlar. Özel konularda da başka hesaplarla açılan postlarla ben de ilgilenmiyorum.