7 aydır reflü yatağında yatırıyorum, yan kol desteklerinden kaymıyor kızım, sırt üstü kollar açık uyuyor, kolları tam bu desteklere dayalı oluyor. Çok rahat ediyor bu yatakta, annemlere giderken yanıma alıyorum, hiç yerini yadırgamıyor ama boyu baya küçük gelmeye başladı. Reflü yataksız yatırmaya cesaretim yok, eşim 90×190 ebadında yaptırsak bir tane diye dalga geçiyor 🤷🏻♀️😂