Sahrasel Elifnazberat bizde 42 günlüğüz bir tek çarşafta sallanınca rahatlıyo her yolu denedik 15 günlüktü çarşafta salladık başka susmuyodu ağlıyodu sürekli
Guni92_ Olimbera kendilinden düzelir am 4.ayda felan bence gaz ilaçlarını verin ki çocuk rahatlasın. Ben damlalar kullandığım halde poposunda çatlak oluşmuş. Ben 3 tane kullanıyorum bioga relaktaz ve sab simplex
MiraysMutti Olimbera 22gunluk bebegim var,aglama disinda bizde de hepsi var.Doktorumuz gazinin erken basladigini soyledi ve gazli bebek olacagini soyledi. Sab simplex ve biogaia kullaniyoruz.
Olimbera MiraysMutti inşallah 3 aylık olunca geçer pek bir çaresi yok diyorlar en iyi ilacı zamanmış…