Benim oğlum da uzun uyuyordu o aylarda bir kaç defa uyandırdım ama sonra gerek görmeyip bıraktım çünkü kendisini dünyaya adapte etmekle meşguller ve bu onları yoruyor dolayısıyla uzun uyuyorlar, aynı aylarda da oğlum gece uyanmasını bırakmıştı ve en geç sabah 7-8 gibi uyanıyordu 23-00 gibi uyuyup. Bence dokunmayın daha da uzarsa belki..