Arkadaşlar nutrigen balık yağını kullanan annelerimize sorum olacak oda sıcaklığında muhafaza edin diyor ama diğer balık yağlarında açıldıktan sonra dolapta saklayınız diyor sizler nutrigeni açtıktansonra nasıl muhafaza ediyorsunuz oda sıcaklığında bozulur mu plastik şişede olması pek içime sinmedi