Deno iyi şükür sarılığı azalmış o zaman, aslında 2 saate de takılma daha kısa süre de olsa bebek ne zaman isterse emzir yeter ki emsin, ilk 3 ay en yoğun kilo alabileceği dönem anne sütünün hiç bir zararı yok ne de olsa mama gibi değil doktor asla emzirmeyi azalt demez 🤗