Selinto ah Benim de belime kadar ve daha yeni ombreli saçlarım vardı 😂 5 aylık olana kadar zor dayandım. Şimdi kısacık. Uzun halini özlüyor muyum eveettt. Ama kısa daha bakımlı oluyor çocukla beş dk da yap çık. Ama uzun öyle mi taraması bi dert yıkaması bi dert zaten şekil verme kısmına hiç değinmiyorum 😂😂😂 öyle bi fırsat olmuyordu çünkü.