Benimde 17gündür başvuru süreci devam ediyor diyor degerlendirilmek üzere sosyal yardımlaşma vakfına iletilmştr diyor başka tanıdıklarım ertesi gün hemen kapsamdışı yazmıştı bnmki niye bukadar uzun sürdü acaba 🙄 alanlar bukadar bekledimi aynı yazıylamı karsılasıyorlardı Bi umut olsn banada eger öyleyse 🤭