Kelebek88 Kizlar oğlum 14 aylik 8 disi cikti 4 altta 4 ustte..bundan 3 ay once en son cikarmisti.ondan sonra hic cikmadi normal mi??
snyck Kelebek88 kizimda 13 aylık olacak hala 4 dişi var en son 10 aylikken çıkardı bizimkide 😑 geçten geliyor hep ne ara 20 dis çıkacak hic bilmiyorum peşpeşe mahvedecek galiba bizi
Kelebek88 Merve121212 Sena1997 dogrudur.ama 8 tane birbirine yakin zamanlarda cikti.simdi cikmayinca ister istemez kafamda deli sorular olustu 🤔
Sena1997 Kelebek88 biraz ara vermesi lazim degil mi diş zamani iştahsizlik ishal hepsi peş peşe olsa cocuk mahvolur
Kelebek88 snyck bilemedm.bisi varsa dr ye goturyim die dusunuyrdm acikcasi..ama rahatladm.yalnz bizim degilmis boyle.yani normal o zamn.