Zisan14 Kullananlar var mı acaba biz yenidoğan kullanıyoruz biraz pahalı o da . Bebeğim 5 aylık olacak
Mom8 Zisan14 eşim geçen almış 3 lu paket fena değil kalınlığı güzel kokusu rahatsız etmiyor yumuşak dokulu
defnesmomm Zisan14 ben de yenidoğan kullanıyorum, denemek için sensitive aldım 1 paket ama memnun kalmadım, yenidoğan daha güzel. Siz de 1 paket alıp deneyin zeytinyağlı olandan, belki memnun kalırsınız, ona göre çoklu paketlerden satın alırsınız.
Ahanife Zisan14 ben evde pamuk kullanıyorum yada yıkıyorum ama dışarıda kullanıyordum pişik gibi sorun yapmamıştı güzel tavsiye ederim
mihrosum Kuzum valla kızım 5 aylık dogdugundan beri sleepy yenidoğan kullanıyorum. Evet biraz pahalı ama pısık falan olmasından ıyıdır diyorum.. Bıde 12 li paket alıyorum hep
Zisan14 mihrosum bizde öyle canım 24 Lü alıyorum bende hep daha karlıya geliyor öyle de . Devam ederiz bu gidişle zaten memnunuz çünkü çok
defnesmomm Zisan14 çok ince, yenidoğan gibi değil yapısı. Ben de beğenmedim canım. Üstelik parfümlü. 🤷🏼♀️
ebz09 Zisan14 valla benim denedigim yesil paketti heralde o kotu kokuyo yeni cikanini bilmiyorum yenilemis olabilirler😂😂 Suan jennywilly kullaniyorum memnunum
Mom8 ebz09 jennywilly ıslak mendil güzel kokusuz ama ben çıkamıyorum bim de corona çıkmış diye bir haber okumuş eşim metro dan başka yerden alışveriş yapmıyor 🙄
flklc Şok ta kendi üretimi baby land yenidoğan var onun da içeriği temiz fiyatı uygun bizde sleepy den ona geçtik pişik yapmadı
flklc Zisan14 evet içeriği aynı su pamuk ve potasyum sorbattan oluşuyor.. sadece yeni doğanın içeriği temiz ama kutu da 3 lü şekilde satılıyor
Doruk12 Zisan14 yenidoğan migrosta indirimde canım 12lisi 59.90 uygun geldi gözüme dün aldım 🤔 zeytinyağlı olanı beğenmemiştim..