SeherErginFeyyaz Dogumdan sonra o kadar cok dokuluyor ki her yer sac onler seyreklesti. Neden ne yapmam lazim? Var mi basina gelen?
Sena1997 SeherErginFeyyaz canim benimde oyleydi 4.aydan sonra cok dökulmeye basladi genelde emziren annelerde oluyor vitamin eksikliginden ben daha cok bol bol sebze et meyve tuketmeye baslayinca azaldi
dbm SeherErginFeyyaz başına gelen 736262616162636 bin kişi var . Yapacak birşey yok bi süre dökülecek sonra geçiyormuş . 8-9 ayında falan.
Arn-23 Benim de çok dökülüyordu. Hallales diye bi şampuan markası var onu alıp kullandım. Artık dökülmüyor. 👍
Duygu01 elif3457 bende çok işe yaradı bikaç güne durdu kesilmesi tabi herkeste aynı olurmu bilmiyorum