Merhaba anneler bir sorum olacak. Bebeği 11 aylık uzun zamandır üstten bir diş gelmesni bekliyordm baya beyazlamştı diş yeri (6. Dişi olucak) ama dün farkettim ki diş etinin patladığı yerde beyaz sivilce gibi bişi çıkmş minicik bi sivilce gibi 2 gündür var bilen yaşayan var mı ?