Bebeğim 4 ay 23 günlük. Kızım. Alttan bi dişi patladı diğeri de patlıyo gibi. Ataktan yeni çıktık ama bu ataktan da beter. Sabaha kadar yarım saatte bir uyanıyo yavrum gündüzleri sürekli ağlıyo. Artık onunda hali kalmadı benimde .. akşam biraz ateşlenir gibi oldu calpol verdim bi çay kaşığı ama bi fark olmadı gece yine uyumadı yani ağrısı olsa kesmez miydi ? Anlamadım ben. Bu diş dönemi ne kadar sürüyor ne zaman rahatlıyolar tamamen çıkınca mı ? Tavsiyeleriniz var mı işe yarayan jel falan ? 😕