Kızlar varmı yer yarılsaydıda içine girseydim dediğiniz bir an. 😂
benim rahmim çok gerideymiş hamileliğimin ilk 10 haftası hep çubuk ultrasonla alttan görüyoduk bebişi hiç bi şekilde göbekten gözükmüyodu. Bi gün tekrar kontrole gittiğimde doktorum geç hszırlan dedi ben gayri ihtiyari geçip direk soyundum doktor odaya girince şok olmuştu. Gizem hanım artık haftanız yeterli giyinirmisiniz göbekten bakıcam demişti 😂😂😂 ay giyinene kadar kırmızı mor sarı turuncu ne renk varsa hepsine bürünmüştüm 😂