Derinim2013 İyi akşamlar güzel anneler.Bugün nette gezinirken karşılaştım.ilk defa duydum Paddlers bebek bezi duyan kullanan var mı? Yerli malıymış.Islak mendili de varmış 🤔
PrensSelim Derinim2013 fabrikası Gaziantep’te diye biliyorum,hatta bir de baby star diye bir marka var o da Gaziantep üretimiydi sanırsam şokta görmüştüm,panddlerse markette rastlamadım denemek isterdim açıkcası