Esragrblk kadının niyetini bilmediğiniz için niyet okuyup kadına yüklenmek olmaz ama eşiniz yanlış bi şey yapmamışsa bile zaten size verdiği tepkide fazlasıyla suçlu. Ben sizin yerinizde olsaydım alır karşıma kavga etmeme şartıyla düzgünce konuşurdum.bana ne elin kadınından sen bana nasıl bu şekilde davranırsın derdim. Bana saygısı olmayan bi adam herşeyi yapar aldatır da bağırıp çağırır da… küfür ettiğiniz için de özür dileyin ki en azından size yöneltecek bi suçlaması olmasın. Kendi düşünceleriyle vurun. Muhakkak kadın erkek ilişkileri hakkında ileri sürdüğü şeyler vardır onları kullanın. Mesela benim eşim bi kadın ve bi erkeğin yakın arkadaş olamayacağını savunur hep ben burdan vururdum. Ve benim böyle bi mesajlaşmam olsaydı sen ne hissederdin diyin. Ben sana tepki dahi vermedim sen sinirlendin neden diyin? Köşeye sıkıştırın. Muhtemelen belli bi noktadan sonra eşiniz köşeye sıkışınca sinirlenecek ya da sizi suçlamaya başlayacak o zaman da sakinleşmek adına çay kahve teklif edin sakinleşmesini ve onu suçlamadığınızı sadece olaya üzüldüğünüzü ve anlamaya çalıştığınızı söyleyin. Sakinleşip herşey normale döndüğünü düşündüğü anda da sakince patlatın bombanızı eğer en ufak bişey hissedersem bi daha rüyanda bile göremezsin bizi gibi mesela. Sakin ve stratejik düşünmekte fayda var eşinizin düşünce olarak açıklarını siz bilirsiniz buna göre hareket edin derim. Çok üzülüyorum bizi böyle oyunlarla uğraştırdıkları zaman 😔🔫