Benim sadece ayak değil tüm vücudum şişti kolumdan bilezikler çıkmadı hastaneye giderken giydiğim kıyafetlerim olmadı pijamayla gittim eve uzun süre inmedi zaten eve geldim doğumdan sonra kilo almışım 3 -4 kg nerden çıktı bebek su eş anlamadım kan sulandırıcı iğne oldum bende 10 gün