Lolita
Artık ne tuketecegimi şaşırdım.Insanin bebegi bu kadar gazlı olunca:)Yok onu yeme bunu yeme hamileyken de canımın istediği birçok beşini tüketmedim.Dogurdum aynı.Nar tüketirsek bişey olur mu arkadaşlar yani kulağınıza gelmiş her hangi bir duyum var mi ?Gaz yapar mi acaba :(