elifiii tugce10122019 yenidoğan döneminde (0-28 gün arasında)evet ben yaşamıştım ağır gelmişti sütüm. acile gitmişliğimiz var sarı sarı kusunca, kolostrum kusmuş demişlerdi. Sonra hiç tekrarlamadı.
Blackeagle tugce10122019 büyüklerimiz öyle diyor gerçeklik payı var mı bende bilmiyorum benim oğlanda lor Peyniri gibi kusuyor annemde hep sütün yarıyor diyor
Ayse1989 Benimde oğlumda kusuyor annem cok sütün yağlı diyor hatta yağlı sütler kilo aldırır diyor gercektende ole oğlum