Mrvshn Kızlar ek gıdaya başladık yavaştan. Normalde oğlum 3 saatte bi emiyo beni. Fakat bugün tarhana çorbası yedi. Çorbadan sonra 1.5 saat beni emmedi. Yani 4 buçuk saat üzerine emdi. 3 saatte bi emmeye alıştığı için bu süre uzarsa acaba sütüm geri gider mi ? Tecrübelerinize ihtiyacım var 😍
Mrvshn [bilinmeyen] oldu başlayalı 10 gün. Tabiki doyumluk yemiyo zaten. İlk defa bugün emmedi. Her zamanki gibi 3-4 kaşık yedi. Benim sorum farklı bişey