Mom0870 Sophie8 evet maliyeti hesapla ve kendine de pay koy çünkü şuan sırf etiketi markası uğruna fabrikasyon ve zararlı madde içeren birçok ürün çok pahalıya satılıyor canım 💕☺️
Sophie8 Mom0870 kesinlikle zararsız, organik kızıma ne yaptıysam aynısını hatta daha güzelini yaparım. Çok üzülüyorum neler satılıyor. Oyuncak masum olmalı, ne kadar korusak da elimizde olmadan maalesef yeterince kötülüğe maruz kalıyor bebeklerimiz 😔
emine_seker Sophie8 anamm çok güzel bu ben 150 200 verirdim heralde😊 onay gelince bana da haber ver canım
Sophie8 Karsimasaldakikiz emine_seker merhabaaa, başvuruya yanıt gelmeyecek sanırım🤷🏻♀️ kediliana sayfamda iki farklı bebek satışına başladım, hala düşünüyorsanız bakabilirsiniz 🤗