Kizlar hayırlı geceler 😴 24 yaşındayım 5 aylık oğlum var. Sigara kullanıyorum ama ağız bakımıma hep önem vermişimdir . Ne çürük ne sararma hic birseyi yok. Özellikle dogumdan sonra çocuk koku almasın diye nerdeyse her sigara icmemde fırçalarım dişlerimi. Gecen fark ettim ön üst dislerimin ta dipten morarmaya başlamış. Git gide aşağı doğru iniyor morarma dişlerime değmek üzere. Neden oluyor olabilir bi fikri olan var mı? ( sigarayı 7 8 senedir kullanıyorum lütfen sigara yazmayın onun yapacağını biliyorum farkli bir şey olabilir mı merak ediyorum.)