Nisagerek Kizlar kış nedeniyle bebek arabasi almamıştık sımdi almayı düşünüyorum fazla bütçeli olmayan onerdiginiz bebek arabasi varmı?
Deletedmom283 Nisagerek Kızımın pusetini kullanıcaktım sokağa çıkma yasağı geldi nasip olmadı chicco urban, ama şimdi onu satıp yenisini alacağım Cybex düşünüyorum :)
Nekwam Nisagerek arkadasım konularina özel msjlasma etiketi yerine baska başlıklar da koyabilirsin bilgin olsun 😉
Ceydakoruc Nisagerek bence travel sistemi eğer kendi arabanız varsa ve gideceğiniz her yere arabanızla gidiyorsanız tercih etmelisiniz diğer türlü eziyet gibi travel sistem
Nekwam Nisagerek özel msjlasma sadece kisiler arasi msjlasma da kullanılır modlar fln normalde değiştiririler bu tarz etiketleri de. Bu sekilde actigin her konu herkese gidiyor açıkçası ben rahatsiz oluyorum kusura bakmayın. Hayirli Ramazanlar🌹
Begum64 Pierre cardin yeehoo kullanıyorum doğduğu günden beri çok memnunum. Gönül rahatlığıyla tavsiye ederim.
Nisagerek Nekwam herkes görüp cevap versin diye bu etiketi paylaşıyorum oteki turlu gören olmuyor teşekkürler
matmazelmomy Nisagerek bebeğiniz büyükse yani pusete ihtiyacınız yoksa direk kabin boy tavsiye ederim hem çok hafif hem az yer kaplıyor uçak için yolculuk yapanlar için tasarlanmış ve çek çeklerde mevcut bebeğin kucağındayken elinle kaldırmadan sürekleyebilirsin çok kullanışlı ben kraft parma kullanıyorum istersen bir araştır canım tavsiye ederim 😊