Gecen senec14 haziranda kaybettik rahmetli canim canimin içi annemi yeni doğum yaptigim için cenazesine gitmekte kismet olmadi okadar aci çekiyorum ki çok canim yaniyo annemi çok özlüyorum en son ben doğum yapmama 20 gün kala bendeydi misafirmiş bilemedim en son benim yavrumuda gorup goçecekmiş bilemedim canim annem mekanin cennet olsun inşallah tüm vefat eden annelerimizle beraber SENİ ÇOK SEVİYORUM ÇOK CANIM ANNEM 😪😪😪😥😥😥😥 ÇOK ÖZLÜYORUM HEP SESSİZ AĞLIYORUM BENİ ANNE OLDUĞUNDA ANLARSIN DEMİŞTİN EVET SENİ ÇOK İYİ ANLADIM CANIM ANNEM