Laloba Aybarslahayat benim kızım bugün 1 aylık oldu sarılık yüzünden 5. Günden beri sma kullanıyoruz ve çok iyi kilo aldırdı sarılığı da atlattık 🙏
elmalikurabiye Aybarslahayat dogdugundan beri sma kullaniyorum. Bir ara ne ki bu aptamil bir deneyeyim dedim kabizlik yapti atmak zorunda kalip smaya dondum tekrar 9bucuk aylik kizim memnunuz
elmalikurabiye Tubik28 evet optipro. Kaka yapamamasi 10 gunr kadar normal. Ama mama verirken mutlaka su da verin ihmal etmeyin
limonlukarpuzzz Tubik28 sma’nin içide probiyotik ve prolif malesefki yok o yuzden yapamaması gayet doğal 10 güne kadar sadece anne sütü alan bebeklere normal sayiyorlar mama kullanan bebekler için 4 gün takip edin gaz ve kabizlik olabilir direk değistirin mamasını.