Merhabalar uyku konusunda oldukça zorlanıyoruz artık uyku eğitimi almayı düşündük fakat ücreti çok fazla açıkçası o kadar para verecek durumda değiliz şuan. Anlamadığım birşey var bilgi almak için baldan anneyi aradım ağlatmadan uyku eğitimi verdiklerini söyledi ve o kadar emin konuştu ki ya allah aşkına şu işin sırrını biri açıklasın kendi kendime yatır kaldır yöntemini deneyeyim dedim 45 dakika ağladı ve sonunda yorulduğu için uyudu bir daha denemeye de gönlüm razı olmadı. Bir sürü kişi ne kadar memnun olduğunu yazıyor bir kişi de nasıl yaptıklarından bahsetmiyor başaran varsa bu işin sırrı nedir?