Selinto hayır sınırın altında değildi 600 gr almıştı bu ay ve ben ilk kez regl olunca sütüm çoook azaldı. Hiçbir mamayı kabuk etmedi biberonda öyle. Doktorumuzun düşüncesi şu yönde her bebek kendine özel oldugu gibi her bebek şu ay en az şu kadar max şu kadqr almalı diyemeyiz sizin oğlunuz şimdiye kadar her ay 1000-1200 gr aldı ortalama. Bu ay 600 gr almış olması ve sütünüzün azalması mama almaması ek gıdaya geçmek zorunda kaldığımızı gösteriyor. Yani sınır evet ama kendi bebeğine göre sınır. Hippin kavanoz meyve sebze püreleri kokteylleri ve kaşık mamaları pirinç unu elmalı sütlü tahıllısı gibi. Hepsini doktorumuzun onayında kullanıyoruz başka marka almadım