Aajrl12 ek gidaya baslayinca birakma olasiligi daha yuksek oluyor yani benim bebegimin oyle oldu dogdugundan buyana hep meme reddi yasadim suan 8 aylim ve 6 kere mastit oldum memeye gelince agliyor kafa ceviriyordilu artik uyku sersemi bile emmiyordu cok aci cektim ve biraktirmak zorunda kaldim😣