4 ay önce sezeryan doğum yaptım. 1 ay sonra bebeğimin kafasında bir şişlik fark ettim. Bebeğimin saçı çok fazla olduğu için fazla belli olmuyordu. Doktoruna sorduğumda kafa yapısı o şekilde dedi. Şimdi saçlarını kestik ve şişlik belirgin bir şekilde duruyor. 4.ay kontrolünde tekrar sordum. Artık kemik yapısı sertleşti ultrasonla bakamayız diyip beyin cerrahına yönlendirdi. Hastaneleri aradım çocuk için beyin cerrahı bulamadım. Çocuk nöroloji bölümü ilgilenir mi?