Kereminannesiii bence hiç tereddüt etmeyin ben normal mobilya beşiğim olduğu halde gittim park beşik aldım keşke o koca beşiği hiç almasaymışım hep yanımda yattı bikaç kez beşikte yatırdım hiç rahat yatamıyodu dönüyo eli koruyucunun altından parmaklıklara geliyo falan rahatsız oldu hep. Park beşikte sağı solu yumuşacık bi oraya savuruyor kendini bi buraya 😀