Kendi başıma beceremedim yemeye aşık biriyim yemedigimde sınırlı oluyorum boyum 160 kilom 78 kendime asla özgüvenim kalmadı eşim iş arkadaşları ve eşleriyle bu süreç bittiğinde bizi tanıştırmak istiyo ama ben asla istemiyorum utanıyorum resmen kendimi çok çirkin hissetmeye başladım aşırı şekilde kafama taktım ama taktikca yiyorum acilen kilo vermem lazım Pursaklar da oturuyorum buraya çok uzak olmayan bi yerde diyetisyene gitmek istiyorum ama işinde çok iyi olmalı yoksa ben kilo falan veremem bu durumdan yıldim zayıf olmak istiyorum eski günlerdeki gibi zayifken mutlu oluyorum özgüvenim oluyo bana yardım ederseniz sevinirim dua ederim valla