Prens_annesi2110 İkizlerimden biride öyle 19 aylık oldu yeni yeni başladı benim adımı söylüyor baba ve mama diyor ama adını söylediğim zaman bakıyor, hadi saklambaç oynayalım diyince hemen bir yere saklanıyor birde elindeki birşeyi istediğim zaman veriyor, öbürüde tam tersi çenebaz. Anlamlı olarak dede,baba, mama, anne, kay, gel, baybay falan diyor bide ağzı laf dolu anlamıyorum tabi ama anlıyormuşum gibi cevap veriyorum hevesi kırılmasın diye