Omersmom zararı yok sonra çok zor oluyor ağırlaştığı için.Kızım 7 aylık ağrımayam tek bir yerim yok ve ilerledikçe gece sırf memede uyumak için defalarca uyanıyorlar.Bir de ek gıda mevzusu var acıkması gerekiyor ki yemek verebilesin ama emerek uyuduğu için açlığını da gideriyor ve ek gıdaya geçiş zorlaşıyor..Şahsen ben çok zorlanıyorum emerek uyuduğu için..başka şekilde uyutmaya çalıştığımda biyeri koparcasına ağlıyor yoksa tabiki bir zararı yok yol yakınken alıştırma tavsiye etmem