KitapKurduAnne 5 sene içinde kendisi ölmeyeceğine dair senet var elinde sanırım . Bir şey yazardım da …Rabbim biliyor içimden geçeni . Size çok dua edeceğim .🦋Rabbim sağlık sıhhat uzun ömür versin size ,evladınızla musmutlu yıllarınız olsun.🌸
Okeskinol KitapKurduAnne demek ki imzalamış böyle konuşuyor. O cümlesini Allaha havale ettim zaten. Teşekkür ederim 🙏
Okeskinol Siyahbeyazl napsaydım? Oğlu istiyor o istemiyor diye geri mi çekilseydim? Bu şekilde davranması biz çok iyi anlaşıyoruz zaten. Kadın beni değil kimseyi istemiyor. Benden önce ki kız arkadaşını da istememiş ayrılmak zorunda kalmışlar. Onda bile kendi istediğinle evlendirmek istemiş.
Alfamom Okeskinol Allah’ın cezası kadın. Allah seni yavruna, yavrunu da sana bağışlasın. Nasıl sinir oldum. Kötülere bişey olmuyor gerçekten.