Oziezo canım hiç endişe etme birçok bebekte olabilen bir durum. Bizde hafif üfürüm var yavaş yavaş geçer dediler. Ama asıl yeğenim kalp hastası doğdu fallot tetrolojisi diye bir rahatsızlığı vardı 9 aylıkken ameliyat oldu şimdi 18 aylık oldu maşallah gayet iyi Rabbim bebişleri koruyor