Mltmgzgn canım soğutup dondurucuya atıyorum demişsin ya dondurucuya atmadan ne kadar dışarda bekletiyosun? Yarım saat kadar dışarda bekletip sonra dondurucuya attığında o demir kokusu olmuyor o koku olduğunda bebişlerimiz içmiyor genelde sütü 😇 bir de cızlatma yöntemini dene istersen kuzum dondurucudan çıkardığın sütün buzu çözündüğünde cezveye koy ve sadece cız sesi gelene kadar beklet ama kaynatma, o zaman o demir kokusu geçiyor. İnşallah bu yöntemlerle içerde sütün çöp olmaz sevgili meslektaşım🙏🏻🥰