Merhaba anneler. Oğlum ayın 24 ünde 1 yaşını dolduracak.Önce emiyor sonra da ayakta sallanarak uyuyor. Sorunum şu: gündüz asla itiraz etmeden aynı yöntemle iki kez gündüz uykusu yapmasına rağmen gece uykularına geçerken çığlık kıyamet 😔 neden neden nedennn kafayı yicem düşünmekten. Var mı fikri olan ? Lütfen yol gösterin.