esraeylul34 böyle uyuşukluk durumlarında ilk olarak nörolojiye gitmek gerekir, büyük ihtimalle MR(emar) ister doktor. Eğer nörolojik bir sorun yoksa da büyük ihtimalle psikiyatriye yönlendirir. Nörolojik bir şey yok diye rahatlayıp psikiyatriye gitmemezlij yapmayın, başlangıç aşamasında tedaviye başlarsanız ilerlemez🤞