elif2223 Benim kızımda 18 aylık ve 3 haftadır aynı durumdayız 🥺 artık o kadar çok ağlamaya başladı ki yaparken zaten 3 gün oldu yapmıyor karnı şiş. Gaz çıkarırken bile ağlıyor. Salı günü doktora götürücem içim içimi yiyor 😔 çok fazla su içiyor çok da seviyor. Kayısı incir kuru üzüm hepsini verdim yapmıyor. Genelde emiyor çok fazla ek gıda almıyor. Duphalac ilaç kullanıyorum o da pek etki etmedi tek çarem doktora götürmek