Bebek2
Ben almanya da yaşıyorum ve 5 aylıkken kontrolü vardı. Oğlum 9,5 kiloydu ve sadece anne sütü alıyordu. Banada doktor tadımlıklara başladınmı bile dedi bende yok dedim oda başla yavaştan bile dedi bende onun önerisi ile başladım😅 Yani sana kalmış bir şey genelde 6 aylıkken başlamayı öneriyorlar ama bu biraz bebeğe de bağlı bence. Eğer daha önce istiyorsa ve hazırsa, doktorda onaylıyorsa başlanabilir bence 🥰