Merhaba bende aynı sorunu yaşıyorum. Oğlum 4 aylık bebek anne sütüyle besleniyordu fakat sütüm azaldığı için mamaya başladım. Günde 2_3 kez kakasını yapıyordu. Fakat şimdi yapmıyor SMA mama kullanıyorum.. 4 gündür yapmadı fitil verdim öyle yaptım. Bugün 3. Gün yine yapmadı. Ne yapmam lazım düzelir mi?