Nazosnaz Kizlarr benm oğlum geceleri çok bağırarak uyaniyo emiyo yine aynı kaç defa kalkiyo sayısını bilmiyorm okadar huzursuz huysuzki artk baş edemiyorm gündüz bile sizlerde de varmı gecicimi 😣
Bbsozlm Nazosnaz kızım 9 ay 10 günlük doğduğu günden beri 1 gün iyiyse 10 gün kötü o yüzden kendim için düzeleceğini beklemiyorum iyiden kastım 5-6 kez uyanmak normali o olsun öpcem başıma koycam 😂 ama sizin sürekli böyle değilse bi anda olduysa atak veya diştir geçicidir inşallah huzurla uyusun minikler 🙏🏻
Ademefee Nazosnaz 2 -3 hafta once bizde yasadik gece hic aglayarak uyanmazken çok fena aglayarak uyanmaya başladi hatta gece uyku düzeni kalmadi bende bedensel olarak cok yoruluyordum çok şükür geçti umarim kisa zmanda sizinkide gecer
Nazosnaz Dlratk bilemiyorum cnm 9 ay 1 haftalık anlamıyorum ataktan filan pek ama her neyse geçsin istyrm artık çok yıprandım
Nazosnaz Ademalp 2 tane dişle bayadr bekliyoruz ama yok yani ağzına baktım ama kabarıklık filanda yok bilemedjm ki hani diş olsa salya filan akar dye düşünüyorum oda yok yani bir belirti sezemiyorm huysuzluk disinda
Kadiirrr Ayy benim oglumda 9aylık resmen 4 aylıga dönmus gibiyiz süreklı aglıyo huysuz kucakta gezmek istiyo bu boylemi gidicek diye bende düsünüorum🤦🏼♀️
yesilll Benimki de 9 aylık ben de uzuuuun bi süredir aynı durumdan muzdaribim. Beşiğinin tam karşısında bi koltuk var orda yatıyorum üç dört gündür🤦🏼♀️ Beni görüp tekrar mı dalıyor noluyor bilmiyorum ama gece kalkması 2ye düştü saat başına alışmışken
Edacln35 Benimde 8 ay 19 günlük bebeğim 1 aydır gece sürekli ağlayrk uyanıyor en fazla aralıksız 2 saat uyuyor oda nadir genellikle saat başı uyanıyor önceden böyle değildi şuan atakta bitmesine 1 gün var inşallah düzelir
Gnnr Sıçramaya 3 gün kalmış görünüyor bizde de şuan 9 ay 9 günlüğüz. Bugün 37-38 derece ateşimiz vardı 😢Çok huzursuz ve ağlamaklı bir gündü. Bu aralar biz de geç uyumaya başladık 11 -12 arası gece uykusuna geçiyoruz 😕Uyanıkken sürekli emekleme ve keşif peşindeyiz. Salondaki çiçeği koparmak için can atıyoruz 😅 hatta bu istek sayesinde sıralamaya başladık 🙂. Bakalım birkaç gün içinde atak dönemine girince nasıl değişecek huyumuz suyumuz!
Nazosnaz Bbsozlm arada vardı huysuzligu yine ama bu kadar degildi rabbim yardimcmz olsun canlarını sağ etsinde artk cekicez 😊
zeynepalp Atak dönemi bitti aslında ama 5. Ve 6. Dişler birlikte çıkıyor maalesef huysuz ve kucak istiyor sürekli. Gözünün önünden 3 saniye kaybolayım kıyamet kopuyor 🤦♀️