defnesmomm Emircik formül mamalar da anne sütüne yakın şekilde üretiliyor, içiniz rahat olsun 💙🙏🏻 sağlık olsun.
kirmizibasliklikiz Emircik ben de hipp kullanıyorum ve bebeğim kakasını 3 günde bir dolu dolu yapıyor. Ama her gün yapacak diye bir şey yok zaten. Fakat pahalı bir mama olduğu için ben de elimdekiler bitince değiştirmeyi düşünüyorum.