Rojin21 Benim de oğlum prematüre doğdu başlarda benimki de emmedi aşırı derecede uğraştım çok zor oldu ama çok şükür memeye döndürmeyi başardım. Oğlum şu an 6,5 aylık ama 100 ml sütü biberondan zar zor içiyor. Ek gıda da aynı şekilde tek öğün veriyorum ve bitiremiyor asla. Ben artık oluruna bıraktım. Ne kadar yerse o kadar veriyorum. Az az sık sık emziriyorum. Zaten şiddetli reflüsü de var. Artık diyorum demek ki kapasitesi bu kadar yiyemiyor ne yapayım ne kadar yerse diyorum zorlamıyorum