ebrualp Mom35 yaaa benim kzıım da 9 aylık bandaj takılı dedıgınız gbı ıteklıyordu ayagıyla doktor tamamen katladı smdı hareket edemiyor. Korktum smdı sız soyleyınce🙄 ınsallah bıde ayakkabı cıkmaz basımıza. Rontgen cekılıyor deılmı sıze de
Hunilianne ebrualp bizimki daha 4 buçuk aylık henüz açamıyor ama uzamasın artık nolur yaa iyileşsin hepsi. Allah dermansız dert vermesin de zor oluyo böyle görmek :(