Zeynepdurukoroglu Kızlar kızım bugun ası oldu suan cok pısık olmuş hic olmamıstı siz olduktan sonra dus aldırdınız mı ?
Kevser61 Zeynepdurukoroglu yıkamıcaksanız temız bı kuması ıslatıp sılın cok bastırmadan. Pişigıne ıyı gelır
Prens-annesi123 Yıkabilirsin normalde ama ben aşı olmadan 1 gün önce yıkıyorum genelde hakiki zeytinyağı sür çok iyi geliyor
Zeynepdurukoroglu Prens-annesi123 yıkadım bıgun once ama cok pısık olmus cok aglıyo kıyamadım belki yıkayınca azda olsa acısı gecer dıye sordum cok sagolun
Zeynepdurukoroglu Alibinnur1707 hayır söylemedi malesef ınternetten baktım biseyde yazmamıslar bende sızlere sormak ıstedım tesekkur ederim
Portakal Zeynepdurukoroglu pisikse poposunu yikayabilirsin sanırım. Sonuçta aşı koldan oldu koluna şu degmemesi lazım