zely35 Kızlar merhaba. Bebeğim 2.5 aylık. Gözleri şaşı oluyor, sizinkilerde öyle oluyor mu. Tatile çıkıcaz doktora gelince göstericem ama aklıma takıldı. İnternette bu aylarda öyle olması normal yazıyor ama yine de tedirgin oldum
Emine zely35 evet oğlumunda tek gözü kayıyordu ama normalmiş şimdi şükür geçti daha odaklanamadıkları için kayma oluyormuş
LiyaNehir zely35 benim kızımda da oluyor 1 aylık ama normal diye biliyorum odaklanmayı tam olarak gerçekleştiremiyorlarmış.
AyeAla Benimkide öyle ya daha 20 günlük. Arada gözünün biri kayıyo şaşı oluyo ama anlık sürekli değil