Az önce başka bir posta yazdım derdimi buraya da yazayım doktorum en iyi hipp diyerek hipe başladık 4 ay anne sütü verebildim yeni başladım mamaya ama bebeğim 2.3 gün yapmıyor kakasını bi yapıyor toplu yapıyor içinde biriktirmiş biriktirmiş resmen bugün de kaçıncı gün olcak 2 günden beri yapmıyor bu normal birsey mi arkadaşlar yardımcı olun mamayı mı değiştireyim napayım ben sizin bebekleriniz kaç günde bir yapıyor