Wrw 24 günlük doktor aguline vermişti bize onu sancısı olduğunda kullanıyoruz . Bende bu üçlüden birer çay kaşığı koyup kaynatıyorum bilmiyorum doğru mu yapıyprum size göre fazla koyuyorum o zaman . Doktora dormadım ben. Üç gündür kullanıyorum bir fark hissedemedim bebekte ama devam edeyim bir süre daha . Forumda kimi de bizde daha çok gaz yaptı diyen var . Bakalım